Ga voor bushokje reclame Lees hier meer! 

Bushokje reclame

De digitale platformen schieten door het plafond en daarbij kan het bushokje reclame zeker niet ontbreken. Deze zijn overal te zien. Of men nou in een winkelcentrum loopt, fietst door de stad, in de bus zit, het is overal te zien. In plaats van posters die voorheen altijd op de bushokjes werden geplakt, is er een transformatie naar digitaal plaatsgevonden. Oftewel de elektronische borden. Met een shift snelheid van ± dertig seconden, krijgt iedereen de aantrekkelijke reclame te zien. Dit is heel divers waardoor het ook alle doelgroepen kan aantrekken. Van parfum tot schoenen en van kleding tot televisies. Kortom alles. 

Bushokje reclame

Waarom wordt er voor bushokjes reclame gekozen? 

Ten eerste vanwege het feit dat dit minder papier kost, en dus minder bomen hoeven worden gekapt. Bovendien zorgt de lay-out ervoor dat het meer aanspreekt en dus ook altijd erg scherp oogt. Een poster kan bij grauw weer al snel niet meer opvallen of zelfs door de regen weken en zelfs scheuren waardoor er niet veel van overblijft. Een bushokje reclame is in dat geval veel beter. Deze zijn namelijk wel bestand tegen alle weersomstandigheden. Tot slot speelt de snelheid van de trends een grote rol waardoor een advertentie op een poster al snel van een paar weken geleden zijn en dus niet meer relevant.