Wanneer u in de wereld van online marketing duikt komen er enorm veel termen om uw oren geslingerd, maar daar wordt u geen SEO specialist van. Maar dat betekent niet dat u er niet eentje kan zijn. Op het internet kunt u veel artikelen vinden zoals deze die gemaakt zijn door SEO specialisten om u een beter idee te geven van wat er gebeurt in online marketing. Dit begint met linkbuilden van focus zoekwoorden. Dit kan op vele methodes, zoals: blogs schrijven, startpagina links maken, advertenties en promoties, maar eerst, hoe komt men op deze focus zoekwoorden? In dit artikel vindt u meer informatie over hoe u deze kunt vinden voor uw of een ander bedrijf.
Gebruik gerelateerde zoekwoorden
Invulling van uw artikel met uw focus trefwoord maakt het minder aantrekkelijk om te lezen, maar het kan ook slecht zijn voor uw rankings. Google wordt steeds slimmer en het wil dat u inhoud schrijft waar gebruikers dol op zullen zijn. Het wil niet dat u uw focus trefwoord gebruikt in elke andere zin en heeft andere manieren om te analyseren waar uw tekst over gaat. Een van de manieren waarop Google het onderwerp van uw tekst begrijpt, is door synoniemen en andere zoekwoorden te herkennen die gerelateerd zijn aan uw focustoetszin. Daarom moet u synoniemen en gerelateerde zoekwoorden in uw exemplaar gebruiken.
Synoniemen zijn relatief eenvoudig te bedenken, maar het bedenken van de juiste gerelateerde zoekwoorden is een beetje uitdagender. Daarom is er een nieuwe functie als plug-in geïntroduceerd waarmee u meteen gerelateerde sleutelzinnen vinden. Op basis van uw focus trefwoord, kan de plugin van een aantal gerelateerde sleutelzinnen met een klik op een knop uw focus trefwoord genereren! Samen met hoe vaak dat zoekwoord wordt gezocht en hoe de zoektrend eruit ziet. Deze functie wordt aangedreven door SEMrush en kan worden gebruikt in zowel een gratis plugin als een abonnement.